Alla som inte dansar!

 
Hellu, Orkar inte berätta dagen:P Men morgondagen kommer bli lite rolig:)

Vi kommer att ha Estet och jag har nu tagit kort på Nickes Cross så jag äntligen kan börja måla allt "innuti" cykeln(a)
Och sen ska jag och Liaaaaa sticka till donken och köpa glass ( hon får käka glass, jag är laktosintolerant... Köper en pomfa isf) och det var allt!

Hahah det var inget annat jag ska göra. Helt plötsligt lät dagen pretty lame. Lät? Att låta. Jag har låtit. Det lät??
ÄR SÄMST PÅ SÅN DÄR SVENSKA!
Men jag är bäst på att skriva berättelser och uppgifter! Fick MVG! HELL YEAH!

Juste har hittat skitfina bilder på Robness<3

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback