But baby were in Sweden, how did you get to Sweden?!

 
Heelllooo..

haha, kanske lite sen med detta avslöjandet(om man kan kalla det avslöjande, I don´t know). Kanske kommer julia  tycka jag är sämst för jag upptäcker detta nu men:
Har ni märkt att en av Eminems låtar har de med Sverige i (rubrik) Hahah tycker det är suuuuuper "hippt"

Hahah till dagens resumé: Varit med Andersson, tråkat, suttit vid datan, tråkat och nu på kvällen sjungit singstar både ensam och med mamsen (fan jag har varken någe liv eller inga vänner jag kan sjunga singstar med:O
Haha, nej nu ska det nog bli sova sova sova. Är lite trött faktiskt. Eller så ska jag läsa, har inte bestämt mig ännu.

juste imorn blire Roxelldag;) Vi ska antingen spela badminton eller bowling:P Hmmmmm... Vi får se!
GOODBYE
         
   
COMMENTS
     
    » Anonym        

vad skoj

    2012-02-08 // 21:19:59                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback