Cause I like you just the way you are

 
Hellu:D

Booorde verkligen inte sitta vid datan idag när det är sjyst väder men men...
Var på Crossbanan idag med mamma, pappa, nicke och cicci. Det var skitkul. Måste ju "träna" på att stå ut med Cross. I Glen Helen får man ju inte backa ur! Men det var jävligt kul ändå. Dock hade jag förväntat mig trix o sånt eftersom jag har varit fastklistrad framför Tvn när det är Freestyle. Det är en helt annan stil än vad vi såg på idag:( INTE ETT ENDA TRICK! jo, en person körde lite grann på bakhjulet, that´s it. Oh gosh...

Ja iallafall vi stack senare till Donken och sen for vi hem. Har suttit och knaprat på en polkagris pappa, cicci och Nicke köpt till mig samtidigt har jag sökt igenom lite sidor på K west brillor och sen Rpattz sidor. Ska börja skissa på Robert nu:D
Puss
         
   
COMMENTS
     
    » daniela        

svar: det är malin! :)

    2009-04-13 // 19:26:53                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback