Don´t you even care?! Care at all for me...

 

Heeeelllu:D Happy mood around here;)
Sista dagen i skolan imorn innan långhelg, soft soft.

Har målat väldigt mycket på sistonde och jag har spelat väldigt mycket gitarr. (Min gitarrlärare var faktiskt stolt äver mig!)
Haha känns lite waiste of time när jag sitter här o häckar! Måste verkligen lägga mig!

Jag och Zahra har ett olivträd att måla till kulisserna. 
Så jävla sämst, bara för att alla andra inte har lust att måla så innerligt tråkigt som att måla oliver på ett träd så får vi det!
Då menar jag inte vi som i bara jag och Zahra, utan vi som är mindre än åtterna o niorna! That´s sucks....

Feels like there´s too much time that goes waisted right now when I really should go and brush my teeth.
BTW: 19 DAGAR KVAR TILLS USA! CAN´T WAIT!!!!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback