I feel on top of the world, I feel on top of the world

 

Hellu,

HAr nyss kollat på två avsnitt av The City. Är ganska långt nu på den där halv ytliga serien. Ena bruden Olivia står och tar äran för något Whitney gjort och deras chef går på det. Det första jag tänker är att Whitney borde berätta för chefen att det var hon som bestämde allt och Olivia verkligen inte borde ta åt sig äran, tror inte chefen på henne kan ju Chefen börja titta på The City och se hur jävla falskt äklig Olivia är!

Färgade håret blont idag också:D
Både pappa, mamma och cicci säger att min hårfärg är lite mer rött nu än blont:O Hmm, vet inte riktigt om detmen jag blev iallafall av med min råttfärgade frisyr jag hade innan!

Juste, det är estet vecka d.v.s vi har en enda lektion hela vecka ( för min del bild, jobba med kulisserna, sy kläder m.m ) det är så jävla skönt för då slipper man fokusera på typ vilka böcker man ska ha med sig, vilken lektion man har, när man börjar, när man slutar. Det enda vi behöver komma ihåg är att imorn börjar vi halv nio och slutar runt 3

Kameran har väldigt dåligt batteri just nu men jag tror jag kan ta ett kort på frisyren och lägga ut här på bloggen,
blir en liten uppdatering senare med andra ord...

XOXO

         
   
COMMENTS
     
    » sandra        

sv: tack gmn du ar också fin blogg och sånt !

    2009-04-28 // 20:16:26                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback