I said U broke my heart in a million pieces

 

Blev inge donken med Julia, men vi gick hem till henne på håltimmen. Så vi kan låtsas att det var en avskedningsgrej då:)

Imorgon kommer jag och ciccsten sticka till Vikbanan och jobba lite;) Tror inte att jag kommer få betalt men cicci får nog de-.- Whatever, nån annan dag kanske:P
Just nu sitter jag och smuttar på en halvtom Coca Cola och lyssnar på Mandy Moore.

Juste jag har kommit på min musiksmak British singer- songwriter.
De som oftast räknas som british singer- songwriter ( enligt Last.fm ) är:
Ron Rope, James Morrinson, Carter Burwell, Perry Farrell, Gavin DeGraw, Laura Marling, Bobby Long m.fl.
 

Hahah, egentligen känns min nya musiksmak ganska tråkig men det skiter jag i;)

Juste Lill Julia kanske kommer hem idag XD Men hon är en tråkmåns och dissar mej, men vi får se om vi hittar på nåt imorn:P

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback