Jag brukade citera Evert Taube=)

 

Hahah misstolka inte min rubrik, ja detta är en låt gjord av Håkan Hellström=)

Guuud sämst uppdatering enligt mig. men jämför man med J så hänger jag ganska mycket med i uppdatering:P


Jag har nyss kollat på Burn After Reding och skojar inte den var den knäppaste film jag någonsin sett! Jag hängde inte med nån gång!
whatever, jag och juuuuuuuulia var och spela badminton ena dagen och andra dagen spelade vi bowling och badminton=P Sköjsköj! I onsdags hängde jag med mamsen och handla och sen (nu) i torsdags hängde jag med mamsen till Storstaden och shooooppa:D dock var jag inte på bästa shoppinghumöret men jag fick med mej ett vitt linne, en gul T-shirt/ blusliknande tröja och sen köpte ett par skitcoola skor på Stadium;) ME ADORE 

Handsome or what? Yup That´s Alex Meraz and he´s in New Moon! YEY!

         
   
COMMENTS
     
    » EmelieLiljeberg - IDOL 2009        

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

    2009-04-09 // 23:53:32                                
     

SLUTA TA MOI HOTTIES, Fresten har jag 5 bilder på min vägg med honom nu LIPAR

    2009-04-10 // 17:46:46                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback