Shu-shu-shuba-shuba-shuba

 
Hellu;D

Har fortfarande inte kommit på vad jag skulle säga tidigare...
oooh jag fick Jessica Simpsons nya parfy av mamsen i påsk present:D Gillar inte henne så mycket med lukten på hennes parfym... den är gudomlig!!
Sen fick jag mariah carey ballad skiva av mormor o morfar;) Me like<3

Fixade in gamla låtar på poden imorse. hittade (som vanligt) massa gammal musik.
Sedan gick jag ut och sola lite, dock äre inte så mycket sol på baksidan så jag började hjälpa mamma rensa i trädgården. Och sedan gick in och åt lunch och sen gick vi ut på framsidan och sola:P Sedan gick jag in och målaXD 
Juste jag skrev ut en bild på Spunk Ransom ( hahaha ) och så försöker jag skissa av honom. Hmm... Vi får se hur det projektet går men det blir ett roligt försök(a)
Och nu sitter jag och snackar mede bullen på sms:P
         
   
COMMENTS
     
    » daniela        

haha lägg ut bild på skissen! ;D

    2009-04-13 // 10:48:39                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback