There´s a murder on the dance floor!

 
usch, har sååå tråkigt! Jag snackar lite med Zahra och checkar in fiiiiina twil bilder:)
hmmm.... För trött för att måla, för pigg för att sova, för trött för att läsa, egentligen för trött för att sitta o snacka med zahra(sitter inte ens, ligger i min säng med laptopen på en bricka så jag inte ska få strålning i benet) Vad fasen ska jag hitta på?

Imorn äre mormor som gäller. Klockan femXD Denna gång äre bara jag och moder eftersom resten av familjen är på Cross läger-.- Förstår inte riktigt varför Cicci och pappa ska hänga med när det är Nicke som ska åka... Kommer säkert aldrig förstå det:P Kommer aldrig lägga ner den sortens tid!
haha den som inte märkt att jag babblar om allt och alla räcker upp en handXD som sades är otrooooooligt trött!

Tror jag borde gå och lägga mig nu:( Även om det är långfredag och lov bör man ju inte ligga och sova hos sin mormor när hon har påskmiddag för jag har gått och lagt mig otroligt sent!

Whaaaatever, går typ och lägger mig nu och när jag tänker efter var detta gaaaanska mycket slöseri med tid eftersom jag vet att zahra varken kommer ha lust eller tid att läsa detta! Julia kan jag alltid lita på:D Lill Julia.... Ganska osäker. hehh känns som jag inte har nadra vänner:O

NEJ INNAN JAG STARTAR EN HEL FÖRKLARING FÖR JAG ÄR SÅ BORTA:
GODNATT EVERYBODY SLEEP WELL<3

         
   
COMMENTS
     

U'r GAY!

    2009-04-10 // 17:48:43                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback