You can´t play on broken strings!

 
Hooola;D

Lite skojig dag idag;) Alla var där:O
Det var så jävla skönt när jag kom hem från plugget idag. Måste ju gå en bit och sen när jag kom hem gick jag (som vanligt) till TVn och satt o glodde på den i tre moinuter typ och sen bestämde jag mig för att gå ut och sätta mig i solskenet.
Tog med mig Ipoden och hade på högtalare så hela jävla gransskapet vet nu vad jag lyssnar på;)
Sen tog jag med mig block, penna och sudd och rita lite på min Rpattz bild, again. Jag kan inte säga att jag är så nöjd men det är iallafall en början...
iallafall efter typ tre timmar i solskenet (mamsen och ciccsten var ute, mamma möte, cicci stan) kom Nicklas och hämta crosshojen och jag fick hjälpa att hålla i den o sådant. Sedan kom mamma hem och hon fixa middagen och sedan kom pappsen hem, så vi käka middag och jag gick senare ner till min lilla laptop pch nu sitter jag här(a)

BTW: Ciccten fixa körtet!!! YIPPIE GRATIS SKJUTS ÖVERALLT 8D

LOVE U SIS<3
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback