Black keys, has never looked so beautiful!

 
Imörn schticker jag o Bullen till skinnskatteberg ( Vet ej om stavningen) nån söt liten by typ, ligger en och halv timme härifrån. Mer information fick jag inte av smartskaftet. Vi ska bara vara där i två dagar. Och gissa det gulligaste.... DET BOR BARA 5000 PERS DÄR!!!:D I typ Väsby äre typ 13 tusen:o Hahah skinnskatteberg kanske kommer vara mitt nya hem när jag blir äldre:P

Whatever, hahaha efter typ tre års tid har jag undrat hur det är med dessa kategorier! Fattar de inte förutom idag lekte jag lite och fixa o trixa och märkte hur man gör:D Sen skulle jag kolla vad man kan lägga in i den där jävla kategorien och märkte att jag har mestadels videor:O Sååååå, det blev en videokategori;)

Lägger upp en video nu, Det är new moon trailern (ofc den skulle jag kunna kolla på arton miljarder biljarder ggr) och med jonas brothers musik (hahah också ofcourse, skulle kunna lyssna på deras musik lika många ggr)
PERFECT MATCH SÄGER JAG BARA!
 
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback