California sunshine in my eyes

 
Aaah, har packat "klart"  har bara smått kvar nu. Fastna framför dexter och nu oxå framför datan! Vafan!
Jaaa, nu blir detta mitt sista inlägg på två dagar så det spelar egentligen igen roll men oj vad mycke bilder jag kommer ta! Hahah om jag även tar bilder på när jag och bullen bara är på en vanlig promenad (ojojoj du ska se alla bilder jag tagit på alla knäppa och konstiga promenixar med bullen) (oj, oså jag och Lias! vi tar oxå pretty much bilder. Fast vi dricker mest slush möter M.L hahah) då kommer jag väll ta maaaany foton.

Hahah 2/2 men : Where´s the dead guy?
                              :Jake!
                              : Oh, sorry. Where´s the dead guy, Sir? 

Gooodnatt!

 Gaaah, jäva internet. Cepar upp sig så jag kan inte spara detta-.- ah nu finkar det:P
Godnatt igen:P

SSSSCHHHEEEKKAARE I LAS VEGAAS;)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback