Det var så mörkt den kvällen jag gick hem. Jag hade hoppats på något!!

 

Jaa, nu har jag druckit oboy, käkat en hallonpaj med mami och suttit i typ sju timmar ändlöst framför datan/TV och egentligen inte brytt mig så mycket om vad som var på!
tog faktiskt en paus nu när jag tänker efter. Jag drog fram Breaking Dawn och läste fem sex sidor. Kära Breaking Dawn. Jag är så rädd att den ska ta slut!! Vad fan ska jag läsa då? Kankse The Host... Gillar hur Stephenie Meyer skriver jag känner igen mig på ett sjukt och vrickat sätt. Aja, jag är typ på min tvåhundrade sida eller nåt sånt så det är ett tag till innan jag har läst ut den som tur är;)

Just det, Mamma är så snäll. Såg att det låg någon form av en låda i min säng och då är det en målar låda men MASSA målarfärger o sånt. Visserligen ären köpt på typ Clas Ohlson och det var typ halva halva men whatever nu kan jag gå ut i skogen och måla...om jag någonsin kommer att gå ut i skogen och måla man vet ju aldrig jag kanske får något impuls grej att jag måste springa ut i skogen:P GAAAAH jag är för trött!!! Ska skriva lite imorn. Oh gud mååååååste visa lite mer bilder från skinnsberg!


Godnatt!


Oh vad jag kämpade med att få den där bilden bra. Det är en kyrka och jag tycker den ser lite ut som ett göllit litet slott typ. Tycker det var ganska fint med alla moln o sånt;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback