I know your type, Boy your dangerous!

 
Ja, det blev så att jag följde med och kollade på broders nyblivna lägenhet. OCh sen käkade vi pizza och sen typ åkte vi hem. Bullen ringde mig, vi gick på promenix och sen sa vi adjö, sen var jag tvungen att dammsuga och sen satte jag mig vid datorn.

Kort sammanfattning av dagen för mig;) Även om jag gjort så lite så har dagen gått svinsnabbt. Oj, snart ska jag duscha får ta detta snabbt.

Pappa sa häromdagen att vi borde åka till New york själv vill jag åka till Malibu eller San Fransisco hellre:P Vill se hur alla rika snobbar borXD

Juste en till sak sen ska jag stänga ner, De har fått in Cobra Starship o Leighton Meesters låt Good Girls go bad på SPOTIFY!!!! YAAAY!! Hörde den i Usa och sen dess har jag checkat typ varje dag om den vart inne och helt plötsligt fanns den där Ahhhh!!:D

Imorn är det plögget again! Får se hur det blir....


Hahha får ju träffa de här puckorna imorn JööXD
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback