I smell something in the air that´s making me high

 

It must be the ganja, it's the marijuana
That's creepin' up on me while I'm so high
Maybe it's the Hindi that has gotten in me
Whatever's gotten into me I don't mind

Varför gillar jag "Ganja" låtar?


Sitter  ute på verandan och "vaktar" poolen. Hehhe:P Har läst ett till kapitel ur Breaking Dawn och hatar att jag närmar mig slutet! Tror  jag ska läsa The Host då.... I don´t know.
Right imorse var jag, moder och fader på Marthin Olsson och köpte massvis med dryck!! Well vi köpte mat oxå men mest dricka XD
Oh god tror jag fått solsting, kan varken skriva eller tänka-.- Ska nog doppa fötterna i poolen och ringa bullen!;)
HaSTa lUegO ;)
Vår kära lilla pool, vi brukar ha väldigt mycket folk hos oss och sen det där bakom där byter man om.... I wish!
 HAhah nejdå, Hilton i Las Vegas

This is my real lifesavior when the sun is a bitch;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback