If we could party all night and party all night

 
Haalllyyy;)

Idag hare vart riktig schtek dag! Jag och mamsen gick ut på promenad med stavarna *sååå stolt att jag går med stavar*
Sedan vare bada bränna vid poolen! SOOOFT!!!

Nej nu börjar pappa stänga av Tvn här uppe så antingen stänger jag av eller går ner....

Usch orkar inte lägga mig!! Har hittat bubbleroom tyvärr alla kläder jag ville ha rata mamma! Lite creepy med mamma, hon får en titta på plagget på ett helt annant sätt! That´s soooo weird!
Kolla på Nelly.com oxå men den sög:/ Eller så hade jag inte orken att kolla igenom allt:P

Nu ska jag lägga in två underbart söta gossip girls vids! Saknar GG sååååå mycket!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback