It´s not fair and it´s really not okay!;)

 
Har varit lite duktig och städat rummet och packat ner ett lås till plugget;) Vafan, jag skriver fel hela tiden! Får radera typ allt hela jävla tiden!

Iddag ska jag Kanske följa med och kolla på brorsan kanske blivande lägenhet. Vi skulle kanske käka senare så om ajg vill ha mat blir det nog ett måste att hänka:P

Oh no, kom på att jag inte gett fåglarna mat o vatten-.- Nej de får vänta liiitet tag till:P

Hahah juste, Lia ringde igår. HEheh verkligen ett sjukt samtal. Jag har märkt att det bara blir knas samtal med Lia. Dels för att hon jämt träffar folk hela tin och då lägger hon på och sen ringer hon upp efter typ tio minuter:P
Men igår ringde hon ju då som sagt och la på och på de tio minuterna hann jag springa upp o kolla ¨lite grann på Shopaholic filmen (kommer inte ihåg vad den heter. Vafan har ju boken... En shopaholics bekännelser) och sen när jag kom ner hade hon ringt 5 gånger, lämnat tre röstmeddelanden och ett sms! Någon är desperat!!:P Hahahah

Nu ska jag springa upp o göra någon lätt Lunch:) Cya!
         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

I know u like it!



Och vi ska inte tala om MINA missade samtal, 5 e inget jämfört m 25 ;]

    2009-08-23 // 18:47:34                                
     
    » Sofia        

Hahah i knwo YOU like it also;)

Äre verkligen 25:O Shhhiiit:P

    2009-08-23 // 19:53:56                                
     
    » Fia        

Tack din med, hoppas också vi syns :D

    2009-08-23 // 20:01:02                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback