Now it´s double homoside and suicide without a note!

 
Hahahh jag och bullen har förälskat oss i låten "Kim" av Eminem. That´s weird cause it´s like the frekiest song i´ve eva herd:O

Whateva, Jag har typ sveriges stökigaste rum. Har verkligen inte haft tid/ork/annat för mig för att städa rummet:S Men imorn tror jag det blir någon form av städning...

Snackar med Bullen på Msn just. Jag, hon och Bellsibubb kanske ska sticka till Stinsen Tommorra. Vi får se. Var där idag men vi hann aldrig gå in på Vero Moda eller Gina Tricot så det blir nog de imorn och sen orkade jag inte kolla igenom rean på Bik Bok meeeen oooh så fina nya kläder de har. Beverly Hills Inspererat! 8)

 Jag kan inte låta bli att gilla dessa plagg! Har jag 300 hundra spänn ska jag lätt köpa de där jeansen som är sist;P

Antar att det inte blir någon städning imorn. Då gör jag det nu! Jag har ju tid och mamma blir glad imorn=)
Adíos;)

SAAAAAKNAR LOS ANGELES!!!!!!!!!!!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback