You couldn't have loved me better. But I want you to move on, So I´m alredy Gone

 

Hahah, vart för lat för att blogga:P

LiaBitchLia har inte vart i plögget på hela tre dagar:O Och ja, Lia du får heta LiaBitchLia tills du kommer tillbax XD

Cicci kom hem med nagelolja så nu är mina naglar heelt underbara;D Och sen har jag gjort  alla läxor... typ:P Hahah neej men det är svenska till opå tisdag och den glömde jag i skåpet men det är bara att läsa några sidor och det gör jag på två minuter:)

Right got some problems. Igår hade jag jeans och tjocktröja på mig och då blev det typ 25 grader ute-.-
Och idag hade jag shorts och en cardigan som jacka och självklart regnar det hela dagen förutom när jag precis kommer in genom dörren-.-
Så jävla typiskt så nu ska jag verkligen checka vad det blir för väder innan jag sätter på mig kläder inför tommarraw;)

Ska nog brush ma teeth och sen läsa lite ur Breaking dawn det var längesen! Men jag är så ledsen att det inte är en bok fyra ur Jacobs perspektiv en gång till!! :(

Goooodnaajt!

NaaiiilOoooil;)
Typ Elin Sofia Pernilla på Arabiska;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback