Det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

 

Jag och Julia åkte iväg och julshoppade imorse, och som tur är säger min käre moder i bilen att jag borde ta ut en femhundring istället för att jämt betala med kort eftersom nu när det är jul kan kassapparaterna kanske inte fungerar som de borde och då måste man visa leg och vi har inte hunnit fixa det till mig:/

Men iallafall, när jag skulle ta ut pengar stod det att jag bara hade 280 kronor kvar!? Vad sjutton har jag köpt? Jag var tvungen att köpa mina julcabaré skor själv som kosta 448 och sen har jag köpt en Subway förut när vi shoppa för typ 62 spänn och sånt men vad hände med min tusenlapp som legat tryggt och säkert i kortet. Försvunnet!

Faast, imorn ska pengarna rulla in igen! 1050 spänn sätts in på mitt konto imorn. Då blire Kista C istället;) Ska lätt in på Monki det första jag gör. Det är lätt den bästa affären som finns! Hatade förut att man var tvungen att åka in till Stan för att gå in på Monki men nu äre bara att åka in till kista. Fast hoppas det inte blir som Gina Tricot nu bara för att Monki har fler ställen...

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Svar: Självklart tar jag med mig den på måndag, det är ju din liksom :) Och jackan skulle säkert sitta bajssnyggt på dig också. Du kan alltid få låna den älskling :) Anytime!

    2009-12-19 // 17:04:37                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback