För det kostar att festa när du trollar med sinnet....

 

Ha, kollat på varenda sekund som finns att kolla på av Riverside. Andra Avenyns lillasyster. Egentligen är det ett riktigt dåligt serie. Dålig kvalité, dåliga skådespelare, dålig handling. Men har man väl börjat kan man inte sluta!

Ska åka iväg med syster och fader imorn till Väsjöbacken och åka lite skidor.

Idag spenderades dagen med familjen. Åkte iväg till barkaby med hela familjen (inte Nicklas) och shoppade och käkade på Pizza Hut. Och imorn blir dagen också spenderad med familjen:D


Carro skrev på msn (hah här rings det inte eller man träffas och pratas utan det är bara fejjan och msn) att hon, Elin B, Elin W, Nani, Hanna och massa fler skulle träffas på nyårsafton och fira det nykommande året, och hon undrade om jag ville hänka. Haha självklart!:D

Hih, sötis Dalia undrade om jag hade bilder på henne och mig, vet inte varför hon ville ha det, men självklart fick hon det och då, bara för att jag känner för det ska jag lägga ut de bästa bilderna på oss:)

Hahah blev inte fler, internet krånglar

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

MEN USCH SOFIA! XD

    2009-12-28 // 14:43:32                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback