He´s there,

 

Gick hem från skolan idag. Frös så himla mycket och jag ska ha julcabaré på torsdag (då jag också ska sjunga solo!!!) så jag kännde det var bäst att vara på den säkra sidan. 

Imorse sände 2-an P3s Malaria kampanj på TV. Det handlar alltså om att du smsar din favorit låt och då (tror jag) skänker man 25 kronor till Africa där dina 25 kronor blir till Malaria botemedel.
Men det bästa med hela programmet var självklart låtarna. Jag skulle aldrig ha trott att Sverige hade så bra musiksmak! 
Men poängen; Helt plötsligt kom det en låt och mamma hojta till mig och då var det hennes favorit låt någon hade önskat.
Cat people (Putting out fire) med David Bowie.
Den var grym! Men det är ju självklart, jag tror inte Bowie har någon dålig låt?:P

JUSTE: Min bror hade lånat Twilight av mig för nån månad sen och då hade han kollat på den från sin Xbox. SJälvklart gick den sönde, med skivan i! Så mamma börja premunera på Chic åt mig och då skulle man få Twilight på köpet. Så igår så fick jag Twilight!! Jippie, tack Chic!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback