Hide and Seek...

 
Känns som om det är dags för ett blogginlägg, igen:p

Idag gick jag och Julia drygt tre timmar i Kista C för att leta presenter. Blev massor med presenter för hennes del. Jag köpte bara till mamma, pappa och Julia själv. Cicci har jag redan köpt till och jag fick dåligt samvete av att jag inte köpt något till Nicklas så jag ska nog göra det på tisdag eller nåt sånt. Då kanske jag och Julia kan åka till Stinsen eller nåt. Hon slutar ju på tisdag (hehe) så då kanske vi åker efter hon slutat:)

Ska nog lägga upp till bilder från telefono. Har massor!

CYA;)
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Svar: Haha självklart får du det :D Men ah, det är för kallt nu.. men i början av mars borde det gå att använda den tror jag nog ;) Vi får se, beror på vädret. Själv längtar jag!

    2009-12-20 // 23:51:53                                
     
    » Dalia        

Jag kanske också ska till stinsen imorgon. Okej om jag hänkar isf? :)

    2009-12-21 // 20:02:53                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback