Hold me, tell me everything's ok!

 

Men vafan, ingen är vaken kvart i elva på en söndags morgonen förutom min familj. Ringde Julia och så dum som jag är så ringde jag hem till henne men tydligen så sov alla där så det gick ju inte. Dalia är tydligen inte vaken eftersom hon inte är inne på facebook eller msn. Inte heller Nani. Och varenda blogg har fortfarande samma inlägg som igår. Vad är det här? Varför kan inte folk vakna lite tidigt på söndags morgornar. Varför ska man slösa bort en hel dag bara för att man vill sova?!

Blää, fattar ingenting.


Hihi, bara för att jag har tråkigt så bjuder jag på en tråkig bild. Julias lilla gris. Haaha jag har försökt kidnappa den där jäveln men det är svårt....

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Du! Dalia behöver sin skönhetssömn, så gå och dö! Vaknade 13.30 idag, så jäkla skönt. Hihi. Puss.

    2009-12-06 // 14:39:18                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback