I Can Be Your Melody!

 
Hahah ojdå, det har blivit lite mycket videos nu. Kan bero på att jag hittat så mycket nytt nu! Med en liten hjälp från Musikhjälpen! Synd att det slutar på måndag. Skulle lätt kunna vakna runt nio-tio för att se musikhjälpen!
Och sen kunde de ju gott haft Håkan Hellströms signerade gitarr lite längre på auktionen, tycker jag! Och sen att den inte skulle ligga på så mycket pengar så man kunde köpa den och bidragit med en liten peng hade ju suttit fint.

Men jag tror att det här nya dileniumet (haha yes, snart så blir det ett nytt dilenium!) kommer det handla om att hjälpa andra. Och att man har tjuvstartat lite i år. Men man ser det över allt. Man kan runda upp sitt köp med fem kronor för att hjälpa det ena med det andra. Men jag tror ändå att storskrällen kommer 2010! Det kommer säkert vara att alla kommer vilja ge en liten, kanske t.o.m en stor peng, till hemlösa och tiggare och sånt och jag tror säkert att om det här verkligen händer kommer vi kunna bekämpa fattigdomen.

Jag och Julia har också reagerat lite grann på rasism och sånt. Julia blir jämt så otroligt arg när hon ser ett hakkors t.ex. bara för att hon var på Auswitch i somras. Men vi prata om det nyss typ och vi sa det att om en svart person skulle säga "Jag vill ha en svart fru med tre svarta små barn för jag är svart och stolt över det" men om en vit person skulle säga detsamma fast byta ut till "Jag vill ha en vit fru med tre vita små barn för jag är vit och stolt över det" visst låter det lite mer rasistiskt...

Hahah jag har inte skrivit normalt på kanske en vecka och så bombar jag ner med bara allvarligheter. Då kommer en söt video nu som komplement:)

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

Svar: Men man måste ju äta och i stinsen är BK förstahandsvalet! HIHI.

LOVE U BABY. BTW: Jag ska absolut INTE glömma att ge tillbaks din stämapparat på måndag, för du måste ju säkert ha den under lovet.

PÖSS

    2009-12-18 // 23:20:06                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback