I hope you don't mind

 
Hade lite lust för att blogga ytterligare en gång.
Ska nog snart göra min önskellista. Mormor och morfar ville ha en och de var besvikna på mina andra kusiner, för de bara önskat sig pengar så då hade jag tänkt göra det lite roligare för de (för om jag skulle vara mormor och pensionär skulle nog höjdpunkten på året vara att springa runt och leta presenter åt mina barnbarn:P)

Vet bara inte vad jag ska önska mig. Har typ jämt haft svårt att önska mig saker som är 1: Rimliga 2: I en bra budget.
Sen glömmer jag jämt bort vad jag vill ha och inte vill ha. Så oftast på mina önskellistor står det bara pengar och presentkort. Patetiskt!

Ska fundera ett litet tag till innan jag kan bestämma! Detta är ju viktigt!!:)

Godnatt


Hihihi bara för att jag känner mig så otroligt rolig idag, får det bli en Google bild på jultomen
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback