I know a place we can go to.

 
Tråkigt Tråkigt Tråkigt. Julia ska baka pepparkakor med en annan kompis och mor och far har stuckit iväg och kollat på systers innebandy match. Orkar inte hänga med. D.v.s orkar inte klä på mig. Vill bara sitta vid datan och spilla bort hela dagen.

Tror jag ska läsa lite ur en svenska bok senare på dagen, när jag bröjar få tråkigt, men nu vill jag bara göra ingenting.

Julia ringde nyss och var skitförbannad och skulle berätta allt som hade hänt henne imorse. Sen la hon bara på:P Heheh knäppis. Antar att vi måste gå på en promenad idag. Vi har en lite runda som vi jämt går som vi märkt att det blir ett P. Då snackar vi om allt mellan himmel och jord. Jag skojar verkligen inte. ALLT!

Visste ni att; Maurizio Gucci (han var modevärldens högsta chef. Dock hittade han inte på Gucci. Det var Gucci Guccio som gjorde det) dog utanför sitt kontor i Milano 1995. Han sköts ihjäl av "en välklädd mördare" som de beskriver i Bubbleroom.

Sa ju att jag hade tråkigt;)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback