Ogenomskinligt grå, blir jag utan dina andetag

 
Första dagen på jullovet. Självklart utnyttjade jag det till fullo. Haha jag vet inte om jag skriver rätt men jaja... 
Jag vaknade iallfall runt nio i morse för att mamma skulle till jobbet och sa att jag skulle bli ensam hemma. Och eftersom hon har sagt att jag ska ta ut diskmaskinen med mera så vare bara att pallra sig upp och sätta på Spotify. Har suttit vid den här burken i kanske en timme. Samtidigt som jag äter frukost såklart! Mums rostat bröd med apelsin marmelad samtidigt som man lyssnar på favorit låten Lose Yourself med Eminem. Då blir livet guld!:D

Nu håller min lilla Cellphone på att föra över mina bilder. Hah, det är typ tusen bilder eller något sånt. Aldrig haft tid (eller ork) att föra över bilderna. Men nu så:)

Sååå, cya later;)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback