Rudolph the red nose reindeer, had a very shiny nose

 
Merry Xmas!

Hittills har min julafton varit ganska ok. Åkte med bror och syster till Väsby C för att bror skulle köpa några skjortor på MQ. Sen åkte vi hem och jag tog en dusch och sen började jag dra fram kläder. Vi ska till mormor och morfar på jul middag/lunch?:P Ska väl bli kul.

Känner jag Dalia rätt så har inte ens hon tänkt tanken på att gå upp förns om ett tag (d.v.s typ sju timmar till)

Nu ska jag nog fixa håret och sen fortsätta mig till sminket. Vi ska dra om en halvtimme! Har inte sådär jätte mycket tid på mig;)


GOD JUL EVERYBAADY


SofiaK och SofiaK viii är verkligen bäst!
         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

heheh, VAD!? jag älskar att sova.

    2009-12-25 // 02:03:14                                
     
    » Dalia        

heheh, VAD!? jag älskar att sova.

    2009-12-25 // 02:03:52                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback