The hardest part of this is leaving you.

 

Strax mat! Hungrighungrighungrig!
Jag la mig i min säng nyss typ och satte på Disney Channel, det var Alladin. Kollade inte ens, höll på att somna innan jag satte mig upp och drog upp gitarren och började spela lite. Kan hela Hero Of War nu utan att kolla på pappret!:D

Har grymt tråkigt....
Har haft det hela dagen faktiskt. Orkade inte ringa Julia idag så hon har fått en Utan-Sofia-dag. Stackars henne:P

Kollade lite på den ärade SF kanalen imorse och då var det Håkan Bråkan men jag kunde inte kolla länge för mamma ville att jag skulle städa fåglarnas bur. Sedan flöt dagen på. Usch det känns som om hela dagen är slut men den är ändå halv sex bara! 6 timmar till sen är den över. Fast då är den halv ett på natten iofs. Vafan, inte klockan nu Sofia...

Usch, har fortfarande inget att göra. Har redan vart inne på facebook, bloggen, msn och jag har på spotify.
Seen då?

Ja, jag lägger upp bilderna från i fredags. Hahha var beredda på att skratta!:D

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback