Things have changed for me...

 

Den tråkigaste dagen börjar lida mot sitt slut... Äntligen. Jag har inte haft någonting att göra idag, som jag nämde i det tidigare inlägget. Jaja, lite facebook, lite roliga sms med Julle och tittade på ett avsnitt True Blood season 2 som jag fått av Zahra räddade kvällen. Imorn då ska jag verkligen vara med Julle eftersom vi inte hunnit vara med varann sedan i torsdag och då var det dag och då hade inget hänt. Nu måste jag prata av mig:)

Just det. Jag vet vad snyggingen i Glee (som förövrigt blivit min favoritserie för att han är med) heter. Cory Monteith är snubben som jag inte kan få nog av. Haha, han är ungefär som Ed Westwick, inte den snyggaste men bara för att hans karaktär är snygg as hell (med väldigt stort självförtroende som har ett finger i spelet) så blir han snygg as hell:P

 Bara för att skitinternet vägrar fungera i mitt rum har jag gått upp och satt mig vid matbordet, men nu har pappa släckt överallt så jag antar att det är ett tecken för "Gå och lägg dig!!" Men mamma kollar på film så ett tag kan jag nog fortsätta ödsla min tid framför datorn;)



hahaha älskar att han ser så nöjd ut på sista bilden:P

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback