You know what Dre? I don't like your attitude!

 

Jag tror det här årets jul var nog den mest påkostade julen någonsin. Men jag fick inga pengar! Bara ett presentkort på Kicks (me like!) men annars bara massa fina saker, som jag haft riktig nytta av och använt! Det händer inte mig sådär jätteofta att jag använder allt jag fått.


Mitt fina Thomas Sabo Halsband med läppstifts-berlock, solbrills-berlock och en mask-berlock.
"Den kosta skjorton, Femtio öre och lite mer" Citat från Brodern min

"Efter sjutton år i branchen vet jag vad jag talar om"
Ska vara ärlig, det var den absolut bästa hårsprayen jag NÅGONSIN haft!!

Läppmojs från Make Up Store. Den gröna är peeling, den vita vettefan men det var bra för läpparna iaf, den rosa är läppglans med E-Vitamin. Det tydligen tar bort döda hudceller från läpparna.
Har tatt på mig den rosa typ tjugo gånger i dag.

En tröja från Cicci & Nicke:)

2 böcker om The Twilight Saga och en om bara Rob Pattinson. Det gillar vi;)

3 antecknings böcker med Stephenie Meyers favorit citat från Twilight böckerna

Mammas "fyndiga" julklapp. En väckarklocka till mig.
"Så kan du lära dig att vakna i tid och ställa klockan rätt."
Haha bara för att jag råkat *host* några gånger ställt klockan på 9:58 när bussen kommit 10:00. Fyyyndigt morsan;)



Min Nya Keyboard! Deam it! I'm in love, and I can not even play on it!

         
   
COMMENTS
     
    » Dalia        

ÄNTLIGEN! Äntligen har Sofia fått en bra hårspray. Inget mer klagande om det i skolan, WOHO!

Haha. Hoppas ditt hår står upp nudå!

    2009-12-26 // 02:48:07                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback