Have I found you? Flightless Bird

 
Hellu,

Jag hade engelska prov, gick sådär.
på idrotten stack jag hem till Julia. Salta pinnar och gelé hjärtan god blandning huh?:P 
Gjorde ett litet experiment på vägen tillbaka, tog en salt pinne mot en rikte pinne och jämförde, hahah roligt nog så är de otroligt lika=)
Har nyss vart på gitarren, jag fick en ny låt xD Never think- Robert Pattinson
Skitsvår men eftersom jag har två veckor på mig denna vecka kanske jag klarar mig.
Juste imorn har vi spanska prov och på torsdag har vi matteprov...
Såå,
i guess i´ll have to start with my spanish thing!

Jag är törstig- J
hah, inte undra på om man käkat salta pinnar- S
Älskar oss<3
         
   
COMMENTS
     
    » Anonym        

P L U G G A B R U S H !!

    2009-02-16 // 20:10:30                                
     
    » Cicci        

*

    2009-02-16 // 20:12:52                                
     
    » J        

Jag älskar oss oxå.

    2009-02-17 // 17:51:48                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback