I don´t wanna fall asleep, cause I don´t know if i´ll get up...

 
Hejsan, blev lite påtvingad att göra ett blogginlägg av Julia. Ja, sammanfattning av dagen:
Jag vaknar egentligen liiite senare än vad jag borde göra och sedan ligger jag kvar i sängen så till frukost blir det en bulle. Sedan när jag åker buss till skolan kommer inte Elli på bussen så jag får åka den ensam, som jag fått göra de senaste dagarna...
I allla fall så när vi hade engelska fick jag tillbaka mitt prov, jag fick godkänt. Jag skulle kunnat få typ VG men eftersom jag hade skrivit slang "Gonna" blev det fel:O Skitförbannad på min lärare!
jaa, vad hände sen? Inte så mycket mer faktsiskt. Blev klar på esteten med ett hotell till Malins och Ellis globen. hmm, vad duktig jag är. Nej snart kommer säkert Cicci komma inrusande och säga att jag borde gå och lägga mig. Så jag går och lägger mig, men jag kommer tillbaks imorn samma tid samma kanal:D HAhahahh. Juste ska säga en grej till Julia och Zahra imorn i Lunchen, garvar ihjäl mig när jag tänker på det. Kanske  berättar senare får se. Puss
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback