If happy little bluebirds fly beyond the rainbow why, oh why Can´t I

 
Hellu me again;)
Märkte idag efter  jag skickat trehundraåttio mess att Julia Roxell hittat sin telefon! Ändå är hon frånvarande! Fattar inte riktigt hur det går till...
jaja, sitter och tittar på Entertaiment Channel. Just nu är det Snoop Doogs father hood och jag har på ljudlöst. Nyss proppat i mig lite chips och dipp på en Torsdag-.-
Jag ska aldeles strax gå och måååååla men jag har ingen som helst inspiration! Jag har köpt lite nya färger men jag har inte testat alla tjejiga färger så jag vill göra något tjejigt. Men vad?!?
hmm... I will just figure this out n I´ll be back, bitches;)
Love u
Sofia
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback