I'll wrap you in my arms and you'll know you've been saved, Let me sign

 

Ha, leta så in i norden för att hitta denna låt. Men jag var tvungen att ladda hem hela albumet men det tog inte ens tre sekunder typ så det var lugnt. Allt för att få den! Sååå himla fin!
Jaja, återgå till vad som hände idag, hade spanska prov, gick jävligt bra om jag ska skryta.
 Ehhm, vad gjorde vi mer idag?
Juste jag sågade idag på träslöjden utan att typ såga mig i benet eller nåt sånt efter min incident på syslöjden har jag blivit lite skeptisk mot mig själv att jag klarar sådant, jag sydde mig i fingret. Och det knäppaste var att jag aldrig släppte blicken på symaskinen, ändå sydde jag mig!! Fattar ingenting...
Juste glömde att berätta, blev jättelycklig, jag fick lyssna på musik på spanska provet!
Jätteskönt! Fixade en typ lugn on-the-go lista och bara kopplade av.
 Hoppas det gick bra så jag kan göra så fler gånger=)
Nej ska fortsätta göra ingenting.
Ganska skönt faktiskt:P

Puss<3

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback