Jag skulle springa efter men trampa snett. Ibland gör man fel. Ibland gör man rätt

 

Älskar texten på Ibland gör man fel ibland gör man rätt. Passar n på mej. haha=)
Mamma tjatade att eftersom det var så fint väder borde jag vara ute. SÅ jag ringde Julle, vi försökte ta med oss Linnéa och Elli men Linnéa skulle göra läxor. Men Elli kom. Eller vi kom till Elii, vi va ute i kanske en timme sen gick vi in och drack MASSOR med vatten och åt isbitar och spela kort XD Töntar eller hur:P
Ehm, jag ska så fort jag skrivit klart detta inlägg gå och borsta tänderna eftersom det är pause på Seinfeld. Fråga mig inte varför jag tittar på Seinfeld för jag vet knappt själv varför...
Fyfan vad ont i huvet jag har. Kan bero på att jag bara sitter vid datan hela tiden. Jaja, wtf.
Går och borstar tänderna nu så blir alöla nöjda:) Puss
Outfiten jah hade på Julles fest
Cicci kommer döda mig nu men jag var tvungen att ta kort på hennes nagellack(A)

Sofia
         
   
COMMENTS
     
    » cicci        

jahaaruu. undra vart de där fotot är taget någonstans..



SNORUNGE HÄNGER DU I MITT RUM OM DAGARNA?



;)

    2009-02-26 // 22:02:35                                
     
    » cicci        

varför nagellacksbilden? visar ju bara skabbgrejjer?:S

    2009-02-26 // 22:04:00                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback