Och jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

 

Igår hade vi NO och det var ju sådär kul, orkar inte berätta.
Sen när vi hade SO sa vår SO lärare att alla andra lärare var typ borta och eftersom vi bara skulle göra ett val
på esteten fick vi göra det på SOn och sen sluta! Så vi gjorde det där valet på typ 2 sek sen stack vi.
Vi fick käka pannkakor i plugget om vi ville eftersom vi inte hade ätit innan vi slutat
men Ellis tandställning hade gått sönder så jag
hängde med henne till tandläkaren. Sen stack vi till Elli och gjorde egna pannkakorXD
Efter det gjorde vi ett litet suprise besök till Malin och Fanny. Eller ja, Fanny var hos Malin men endå. Skit kul
Men nu sitter jag här och lyssnar på gammal Håkan Hellström musik och har lite halvbooring. Internet funkade inte igår så jag fick sitta och spela spindelharpan så jag tröttnade rätt så snabbt och somna runt elva! Känner mig lite stolt men ikväll kommer jag väll komma hem vid ett eller något och sedan måste jag snacka med J!!! Otroligt viktig!
Jag har målat två tavlor till med Julia men dock blev det väldigt fula så de kommer jag inte sätta ut på bloggen.
Sen har jag målat naglarna knalrosa! Hehe, nagellacket heter " All eyes on me"
Tycker det passar in på vad jag känner mig idag! Fast själva målandet på naglarna blev lite missbildat;)
Nej nu kanske jag ska fixa lite i rummety och sen kanske kolla på Twilight.
Men vi får se....

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback