På rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting...

 
Haha gud vad retard jag känner mig retarded men det blir ett snabbt blogginlägg sen blir det nog soooova.
Usch jag har börjat säga retard! Säkert för att alla i plugget säger så. Var ju på tjejmiddag för sjuttioelfte gången. He, hade askul satt och messa nån kille som går i Lill Julias skola;)
Känner mig trött i ögonen men jättepigg i kroppen. Men säkert så kommer jag bli jättetrött när jag ska sova. Ojdå, vad stöckigt mitt rum är, eller hur fasen stavas stöckigt! eller säger man typ bara smutsigt?!
Heh, jag vet inte. Juste igår hängde jag med ner till min bror för att kolla på hans nya TV och mysa med hans underbara hundar. Och Cicci körde:O Men det gick ganska bra fast nät jag tänkte på hur det ska bli när jag ska börja köra tänker jag mig bara att jag kommer typ glömma att gasa eller vart bromsen sitter eller nåt liknande så om fyra år får ni vara försiktiga på vägarna för jag kanske kommer körandes som värsta dåren XD
Godnatt nu pusslärkor hoppas ni hade en bra lördag kväll<3
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback