Tonight! Lightning strikes!

 

Söndag.
Imorn plugg.


Jag var ju som sagt i Kista Centrum och shoppade. Köpte en jättecool tröja på H&M för 149 spänn. Det är en lång svart tröja med Blondie på typ.
Ser ut som Amanda Jensen... Jaja
Gjorde ett lite vad med Lill J om att J ( skillnad mellan Lill J och J. Samma namn. Olika personer ) satt och läste sin nya bok hon köpt. Vi satsa ibörjan 100 spänn men eftersom jag ej hade det så blev det en tia och ofc hade jag fel.
Hon satt och måla. väääääldigt otippat... Not!
Antingen måla eller läsa. Usch J du låter jättetråkig! Tro mig, hon är INTE tråkig. Eller ibland... okej nu ska jag vara tyst så jag inte får stryk imorn i plögget:P
Vad ska man skriva mer??
Jah kan berätta om Lill J. Det är kul.
Okej neej, hon är intre heller så spännande... Vi träffades på min gata när jag var sex år och hon fyra. haha nej jag har ju bott på denna gata i Tjugofem år. eller päronen. Men iallafall, hennes mamma och hon plinga på hos mig och fråga om vi skulle leka. Observera, 6 och 4...
Så jäkla lätt när man är liten. Det tog ju jättelång tid innan jag började umgås med alla i min klass, det var ju först bara Elli och jag. Bara. Men sen mötte jag två puckon, Fanny och Malin.
Och tillslut mina babyyysar Z och J. Berättar mer om min muppovän Elli senare:)
Puss på er alla mina underbara vänner som lyssnar på mig ...oftast=)

Sofia
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback