You don't know the history I got on these streets

 

Hittat asgammal musik på stationära datorn! Jättekul. Man kommer liksom ihåg alla minnen bättre. Typ som vår familj åkte till Strömsta (?) och då lyssna vi på typ björn Rosenström Jag är så het. Man lyssnar ju knappast på den nu, eller?
men iallafall, jag kommer ihåg när vi satt  bilen och lyssna på den! Men nu har jag lagt in allt på Ipoden.
Usch, jag blev sjuk i söndags och sen har jag vart sjuk sen dess. Kommer på fredag. Känns lite Déja vy
nejmen juste det var EXAKT samma grej som hände förra veckan! Jag har varit borta så mycket så jag saknar skolan!
Tack feber, nu har jag börjat sakna skolan!
Nu har musiken bytt till för kärlekens skull remix typ:) Den är asbra
Juste på fredag har vi NO prov... har tränat lite grann men det går nog åt helvete! Ursäkta svordomen. Brukar oftast svära vanligtvist men tänkte att det ska bli ändringar i denna blogg. juste idag hade vi engelska prov men jag var ju hemma så jag får väll göra det på fredag när jag kommer tillbaka. Nu har jag upprepat att jag kommer tillbaka på fredag typ åttio gånger:)
Nej kanske dags att stänga ner, spela lite the sims eller något liknande, äta middag och... sova?
Njae, tror inte sova typ 7 men nio eller tio! Och retas inte för mig är det otroligt tidigt och ska jag få bort min elaka Influensan liknande borde jag väll sova mycket, right?!

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback