Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med!

 

Fortfarande sjuk.
Imorn kanske är sista dagen som jag ska vara hemma, en sån där prövodag. Jag kanske ska följa med mamma till Staden och shoppa på torsdag, men som sagt vi får se om jag är frisk.
Jag sitter och leker lite med photoshop. Det blir skitsnyggt!
Ja, sen har jag  ju som förut inget att skriva. Usch jag verkar riktigt tråkig men det blir ju så när man är sjuk.
Tv, data, Tv, data käka lite korv och makaroner samtidigt titta på Tv, bör göra matte men det blir nog back till datan, kanske gå och vila lite, städa undan lite grejer och sen kommer mamma hem. Kortfattat av vad min dag kommer bli. Förmodlig. Kanske. Möjligtvis.


Callie min brors hund:)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback