Bildmaniac numero uno

 
Sorry guys har VERKLIGEN ingen lust att hitta på låttexter till varenda inlägg, alla bildinläggen jag gör nu alltså vid detta tillfälle kommer alla bildinläggen kallas bildmaniac numer X antalet! Aaaaah, jag tror jag har blivit smartare nu denna sommar....

Vet inte riktigt varför Malin blev en ledsen gubbe skulle bara visa vad jag menar nedanför:P

Srry, förut blev Malin o Fanny suuuuuper förbannade för att jag lagt upp bild på de såå malin är en gul och vit konstgjord gubbe och Fanny är en blå och röd konstgjord gubbe;D Men tro inte att jag inte har kvar de riktiga bilderna hahahah!!!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback