I never thought it’d come this far, Just thinking back to where we started

 

Moder och jag har kokat ihop en fruktsallad som vi tryckt i oss tillsammans med ett inspelat avsnitt av Privileged.
Råka kolla i en amerikanskt tidning och såg vilka shower som gått i "Graveyard" och tyvärr var Privileged med... Från 2008 till 2009 så det betyder ju att den kanske kommer gå ner vid 2010 i Sverige:(

Hahah gissa vad jag gjorde i går? Jag sov i en husbil!!:D Hahah bullen har nyss kommit hem från någon bilresa de rest genom Europa med vad.... En husbil:P
Hahha så jävla kul. Somna kanske vid fyra vilket var otroligt konstigt egentligen eftersom vi bara la oss i sängen för att typ bara vila och vi somna nästan direkt.
Hehhe, juste Julle berätta sedan att jag hade väckt henne på natten och typ sa " Julia, vi är på en husbil.... Neej, det kan vi inte vara! Jo, vi är på en husbil." Asså verkligen att svara på sin egen fråga! VAd är fel på mig när jag sover?! När vi satt på flygplanet på väg från typ Tyskland när vi vart i USA i maj så vaknar jag (asså med öppna ögon o allt) och säger typ "Det finns inte plats!! Det finns inte plats" SICK!!

Jaja, nu ska jag titta på lite television!:P
Adios Amigos;)

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback