If we chase the stars to lose our shadow

 
Hellu, sitter o tjockar i mig lite popcorn:P Eller ciccis popcorn...

Aah, äntligen hemma känns faktiskt ganska skönt att inte vara i den där jävla blåsten längre:P Meen ooh, jag saknar vattnet.
Jag och mamma snacka om det häromdan.
Varför man blir så lugn när man ser hav...

Vi kom fram till att eftersom vatten är ett av våra element. Såsom eld, jord och vind. Egentligen tänk efter visst blir man lugn av allt det... Eftersom man blir lugn när man ser eld, vatten. Vind och Jord har jag inte riktigt kommit på ett sammahang till men snart så. Ska checka upp


JuliaR kommer LACKA på mig! Har ringt henne femtioelva gånger. Var tvungen! Jag var ensam och hade tråkigt! Whatever hon får ringa mig när hon ser att jag ringt henne.... Typ nästa år kommer hon ringa "Oh, jag såg nyss att du hade ringt mig förra året, jag är otrooooligt upptagen med att ta världens finaste bilder och att måla myyyyyycket finare än dig!" Okkkej, hon kommer inte säga så men det är sant! Bitch;P

Nejdu dags att sätta på TVn och dra sig tillbaka. HastalaPastala:P
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback