It's like the greatest gift you can get

 
Hellu blev inget inlägg igår eller i förrgår om minnet stämmer...

Sitter i köket och lyssnar på Kings Of Leon- Sex on fire! Love that song!!!
Skulle steka panncakes. Skitsvårt ju! Men det gick bra, åt tre förstörda pannkakor. Good job sofiiiee;)

Hahah satte in en jordgubbe till fåglarna och trodde ingen skulle våga käka och genast när jag satt in den åt alla på den. Och de är tre fåglar och det var en jordgubbe så gissa om det blev bråk!
Så jag var snäll och satte in en till. Men den satt på andra sidan och mina tjockis fåglar är för lata så då satte jag en till närmare och den var mycket bättre. Så mycket bättre att de är så ivriga och slänger ner jordgubben på golvet. Thank U bItches!
Men, det jag loggade in för var för att jag tog kort på mina sötnosar när de äter ihjäl sig typ.

Quirino;)

Ja, lilla Figo äääääälskar sin jordgubbe(h)


Millan fick sin jordgubbe sen:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback