Just look over your shoulder and I´ll be there!

 

Aah, sitter i sängen lyssnar på Reflections med Mariah Carey från hennes (vad jag tycker) underbara film. Var i Barkaby i morse och kika omkring i IKEA. Det var helt för ingen var på shoppinghumör- eller så vare jävligt dåliga grejer inne på IKEA- vilket är väldigt underligt för "The Karlssons". HAhha vi brukar vara väldigt duktiga på att hitta grejer både där och på outleten de har bredvid, You know;)
Tror vi var lite mer hungriga än shoppingsugna eftersom det blev en Max senare som jag tror mest jag uppskatade. Cicci och Mamma tog likadan meny och ingen av de gillade den:/

Juste sen åkte vi till Rusta och jag och Cicci köpte faktiskt en till Gitarr till vårt Guitar Hero. Tyvärr tog det typ arton år innan jag hittade spelet. Eller ja, det tog typ åtta år att hitta fodralet till det där spelet för när jag väll hade hittat spelat så var inte CD skivan där. Alltså började jag leta i åtta år till och tillslut hittade jag den. Pust!

Sen ringde jag Julle och hon var med sin kompis Bella som jag brukar kalla Bellsibubb:P Hhahah don´t ask why `cause I don´t know:D
Sen var jag med de mupparna tills mamma ringde hem mig till middag och då hade jag ingen lust att gå tillbax. Snacka lite kort med Julia men hon skulle käka då och kanske så käkar hon fortfarande eftersom hon inte svarar i telefonen- Tio timmar senare- Eller så borde hon inte ha en sprittans ny Iphone och borde ge den till hennes underbara lilla vän som börjar på S och slutar på Ofia eftersom hon själv ALDRIG kan svara när en söt liten figur har otroligt tråkigt och vill snacka. Och sen kan hon inte svara när den där lilla söta figur ringer igen och vill veta mer om boken hon nyss läst ut!

HAhah om någon fatta så JAG HAR LÄST UT ECLIPSE!! Finally! Och gissa vad jag köpte när jag var i outleten i bokaffärens outlet? Jo, Eclipse på svenska alltså ljudet av ditt hjärta. Gillar inte säga de svenska namnen. Tycker de är otroligt söta men dels håller inte koll på vilken som är vilken och sen tycker jag på något sätt att de engelska namnen binder samman själva historien!

Hahah, undra om det finns någon teckenbegrensning här? Hehe, för detta har blivit jäävligt mycket. Men det är bara för att det känns så mycket eftersom jag skriver det:P Logiskt Sofia....

Nej back to point, hoppar av mej så mycket, ska nog lägga mig nu. Min kropp skriker efter att få lägga sig och sova. Medans mina ögon skriker efter lite mera vaken till kanske två. Opps, gäspa det betyder "Sova. NU!" PÅ mitt språk.

Sååååååå godnatt;D

Ojojojojojoj vad jag kommer dö för de där bilderna med Julia på!!
Zahra kommer ta dessa bilder och ha de som bakrundsbild. Lilla Egot!
Hehe, saknar de där mupparna:D

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback