Oho för natten som skriker ja! när morgondagen skriker nej!

 

Blandar alla låtar jag har på poden. Blir lite gammalt/nytt. Precis som jag vill ha det.

Cicci och Nicke är på väg till Hultsfred men inte till HultsfredsFestivalen, nejnej de ska till någon annan jävla festival. En rock Festival. Ciccis favvo- The Hives. Nickes favvo- Metallica. OMFG. Att de orkar...:P

Whatever, fick nyss ett otroligt förvirrande/Knasigt/otroligt roligt samtal från Julia Röxell. Det går inte att snacka med henne om hennes kusin är på samma ställe som hon. Hahahaha knasboll;P

Ja, har nu tillbringat typ tre timmar framför den här minimala hypnotiserande saken:P Kan inte lämna ifrån den och sova! Gah irriterande

Väntar fortfarande på att Julia ska ringa tillbax men om jag känner henne rätt så har inte ens tänkt tanken på att tänka den tanken... Hon tänker kanske på ML. SFC. Och den sista kommer jag inte ihåg varken förnamnet eller efternamnet X)
Hahahha nooo I´m just kidding

AAAAAAAH NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT!!! Ååååh, känslor(h)
Lilla Håkan hur kommer det sig att du är så bäst?!

         
   
COMMENTS
     
    » Jyllan        

Hej bby. Träffade på M.LO flera gånger igår hihihihihi skit mysigt!



Pyzz

    2009-07-18 // 17:12:21                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback