Tell me what has become of my life

 
Vakna tio i elva i dag och var ovanligt trött- kanske för att jag somna tre eller fyra...- Så jag orkade inte vara med någon och sen regnade det så jag och bullen kunde inte gå på promenix. Vi har börjat gå på promenader i typ tre timmar. Eller börjat vafan vi har ju typ jämt gått på promenader när vi har haft tråkigt!
Men iallafall efter ett tag ringde jag ändå bullen och vi gick på promenad och sen gickvi in till mej och började måla!! Hahah, eller ja vi skulle skissa av något/någon.

Gissa vad vi skissa..... SNOOP DOGG! Hhahaha syns det?

Min ehm... Underbara bild som verkligen inte liknar en gangster mexikanareXD


Och bullens...Ja, hon lyckade ju. Ja iaf bättre än mig!!:P

Hahah här är orginalet:

Hahahhaha likt? Wouldn´t think soooo:P
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback