The Sex Is On Fire

 

Skulle städa men det blev sittande framför datan... Inte bra!
HAr iallafall gjort en lista om vilka grejer jag ska ha med mej till Falkenberg. Sticker dit på söndag! Heheh sooooft soft!
Hoppas iallafall att det blir bra väder annars kommer jag döööö!!

Har letat som en tok efter mina Gladiatorskor med Klack ungefär som Whitney Port, njae har inte riktigt hittat den än men hitta en som var ungefäär som hennes underbara skor

Ej samma sko men oooooh så likt!!


Om ni inte fattar ett skit av vad jag säger kolla på den här videon och spola till 02.03 så ser ni de underbara skorna!

The City - MTV Shows


Juste, om ni undrar vart jag hittat dessa UNDERBARA skor så vare här http://www.fairyshoeprincess.com/
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback